تاریخ انتشار:سه شنبه 25 دی 1397

دکتر محمدرحیم اسفیدانی

ـ دکتراي مديريت بازاريابي، دانشگاه تهران
ـ كارشناسي ارشد مديريت، دانشگاه تهران
ـ كارشناسي مديريت، دانشگاه تهران

 

سوابق:
ـ عضو هيات علمي دانشكده مديريت دانشگاه تهران
ـ ترجمه و تالیف كتاب‌های «فروش در جهان معاصر»، «رفتار مصرف‌کننده»، «مدل سازی معادلات ساختاری به کمک نرم افزار لیزرل»، «بازاریابی صنعتی»، «تئوری‌سازی داده بنیاد و نرم افزار اطلس تی.آی»، «هوش تجاری»، «مهارت هاي فروشنده موفق»، «پنجره واحد تجاری»، «پلیس الکترونیکی»، «تجارت الكترونيكي: مفاهيم و كاربردها»، «طراحي الگوي مفهومي طبقه بندي و اولويت بندي تحقيقات تجارت الكترونيكي»« «استراتژي‌هاي بازاريابي در بازارهاي اينترنتي»، «خدمات پس از فروش الكترونيكي در صنعت لوازم خانگي انرژي‌»

 

انتهای پیام/ن

آیا مایل به نظردهی می باشید؟

مانده : (1000) حرف
ادوار جشنواره های سیما
برگزیده های چند رسانه ای